Food Delivery Order Apps
Multi Restaurant Apps + Backoffice Admin Panel - Ios&Android Apps.
ilk foto

VallettaSoft bedient haar klanten ook met functionele en bruikbare applicaties voor het online bestellen van eten! Als u in de voedingsindustrie zit of een restauranteigenaar bent, kunnen wij u helpen met het bouwen van uw restaurant mobiele applicatie of restaurant website! Wij kunnen volledig functionele systemen voor uw bedrijf ontwerpen! 

Hier kunt u onze enkele restaurant website demo bezoeken

https://vrestaurantpro.com/

Als u op zoek bent naar een online bestelsysteem, hier is een demo: https://www.vrestaurantpro.com/shop/

U kunt ook de volgende link bezoeken om onze meerdere restaurant apps, bezorg-koerier apps, klanten apps, restaurant apps, en admin panel systeem te bekijken: https://play.google.com/store/apps/developer?id=Vallettasoft 

foto 3

Onze Multi-restaurant/ winkel, online bestel applicatie en het systemen worden geleverd met een admin dashboard, een aangepast ontwerp restaurant managementsysteem, geïntegreerde levering modules en een volledig functionele en aanpasbare klanten applicatie. 

Onze levering Multi-restaurant Food Delivery System draait op iOS en Android besturingssystemen. Bovendien kunt u het ook op Windows PC installeren door het uitvoeren van Chrome-browser. 

Daarnaast is onze V-Food Delivery System ook als een Multi Restaurant Food Delivery System en we ontwikkelen het met Laravel en Flutter Framework. 

Dit systeem wordt geleverd met 3 mobiele apps, 2 web panelen, 1 website, en 1 landing page. Hier zijn de details: 

  • Klant app ontwikkeld met Flutter Framework voor Android, iOS, en Web. 
  • Levering Koop app ontwikkeld met Flutter Framework voor Android (Niet inbegrepen) 
  • Restaurant app ontwikkeld met Flutter Framework voor Android en iOS (Niet Inbegrepen) 
  • Super Admin web panel ontwikkeld met Laravel (Admins kunnen rollen instellen voor verschillende gebruikers) 
  • Restaurant web paneel ontwikkeld met Laravel (Bedrijfseigenaren kunnen rollen instellen voor verschillende gebruikers) 
  • Landingspagina ontwikkeld met Laravel Blade. 
son
Hoe werkt de bestelprocedure? 
  • De gebruiker plaatst zijn of haar bestelling bij het restaurant (gebruikers kunnen eten bestellen bij één restaurant tegelijkertijd). 
  • De bezorger ontvangt de melding in de sectie Bestelverzoek en accepteert het verzoek. 
  • Nadat de bezorger het verzoek heeft geaccepteerd, wordt de bestelling zichtbaar op het dashboard zodat door het restaurant de bestelling wordt voorbereid en klaargezet voor bezorging. 
  • Bestellingen die via digitale systemen worden betaald, worden direct bevestigd en het restaurant ontvangt de bestelling (de bezorger hoeft de bestelling niet te accepteren). 
  • De bezorger krijgt de bestelling van het restaurant en levert deze af bij de klant. 
  • Bij zelf afhaal bestellingen worden alle handelingen door de restaurants verricht. 
  • Bij geplande bestellingen beginnen de werkzaamheden 15 minuten voor de geplande bezorgtijd. 

 

foto 4

    Wat bieden wij aan met onze mobiele app diensten? 

     

    • Teken uw servicegebieden op de kaart – Onze klanten kunnen hun service- of leveringsgebieden tekenen door gebruik te maken van een tekengereedschap op de kaart. Op deze manier kunt u specifieke gebieden uitsluiten of opnemen in districten en bestellingen accepteren van de gewenste gebieden. 
    • Ondersteuning voor meerdere restaurants – Ons systeem ondersteunt meerdere restaurants. Dit betekent dat u zoveel restaurants kunt toevoegen als u wilt en ze allemaal kunt beheren vanaf één dashboard. 
    • SMS OTP Integratie – Ons systeem heeft ingebouwde populaire SMS Gateways. Zo kunt u uw gebruikers snel en moeiteloos verifiëren of op hoogte brengen. 
    • Food Management – Vanaf het beheer van categorieën en subcategorieën tot attributen of addons, heb je volledige controle over de Food sectie. U kunt elk product toevoegen aan elk restaurant, zodat ze toegang hebben via hun voedsel managementsectie. 
    • Geavanceerd Order Management – Onze Food Order Management sectie stelt bedrijfseigenaren en managers in staat om hun activiteiten snel en effectief te beheren. 
    • Dispatch Management – Hier kunt u uw verzonden of wachtende bestellingen noteren en beheren. 
    • Delivery Boy Applications – U kan zoveel bezorgers toevoegen als u wilt en hen toegang geven tot het relevante dashboard om de status van bestellingen bij te werken via een speciale applicatie. Wij bieden verschillende alternatieven op het dashboard voor freelance of in loondienst werkende bezorgers. 
    • Handmatig toegewezen bezorger – Als u wilt, kunt u een bepaalde bezorger toewijzen voor een bepaalde levering via uw dashboard. 
    • Marketing – Ons dashboard biedt uitgebreide marketingtools, waaronder push-meldingsfuncties, coupons, banners, campagnes en andere elementen om uw bedrijf te laten groeien. 
    • Accounts – Bedrijfseigenaren of managers kunnen alle restaurants, verdiensten van bezorgers, betalingsopties en andere details bekijken. 
    • Rapportage en Statistieken – Hier kunt u alle soorten financiële transacties bekijken, inclusief contante of digitale betalingen. Wij bieden uitgebreide statistieken om u een beter inzicht te geven in uw onlineactiviteiten. 
    • Werknemer – Zowel het beheerders- als het restaurantdashboard hebben een speciale werknemerssectie. Hier kunt u nieuwe werknemersrollen instellen en toegang krijgen tot hun web portalen. 
    • Bedrijfsinstellingen – Hier kunt u elke gewenste configuratie over uw bedrijf en de activiteiten ervan maken. 
    • Complete User App – U ontvangt een volledig gecodeerde mobiele applicatie broncode. Het is ontwikkeld door Flutter, waardoor het compatibel is met zowel Android als iOS. 
    • Meerdere betaal gateways – Wij bieden alle populaire betaal gateways in ons systeem. Zo kunt u moeiteloos betalingen ontvangen en alternatieven bieden aan uw gebruikers. Hier zijn enkele van de geïntegreerde betalingsmethoden: 

     

    1. Stripe 3D Secure met Strong Customer Authentication (SCA) 
    2. Stripe iDEAL betaling voor Nederland 
    3. Stripe FPX-betaling voor Maleisië 
    4. Betaling onder rembours 
    5. MercadoPago betaling voor Brazilië 
    6. PayStack betaling voor Afrika 
    7. RazorPay betaling voor India 
    8. PayPal betalingsgateway 
    9. PayMongo betaling voor de Filipijnen 
    foto 5
    Wat bieden wij aan met onze websitediensten? 

    Aangezien u online betalingen moet accepteren, is de veiligheid van uw website van cruciaal belang. Met meer dan 14 jaar ervaring in deze sector implementeert VallettaSoft de meest recente en beste veiligheidspraktijken voor de oplevering van elk systeem. 

    Wij besteden ook aandacht aan het aanbieden van veelzijdige betalingsalternatieven. Hierdoor kunnen uw klanten betalen met iedere kaart of iedere methode die ze willen. Aangezien dit uw klantentevredenheid en -ervaring zal verhogen, zal het ook meer gebruikers aantrekken! 

    Wij nemen alle nodige maatregelen mee om uw systeem te beschermen tegen cyberaanvallen en een continue dienstverlening te garanderen. Onze krachtige beveiligingsmaatregelen zorgen ervoor dat uw bedrijf niet betrokken raakt bij een schandaal als gevolg van gegevensdiefstal. 

    kredi karti ve tel

    Wat voor soort ontwerp bieden wij aan onze klanten? 

    VallettaSoft is een expert, vooral op het gebied van restaurant design. Ons designteam creëert intuïtieve, praktische en makkelijk te gebruiken interfaces voor zowel gebruikers als managers. Uiteraard maken wij voor elk project oogstrelende, memorabele en opmerkelijke ontwerpen, die aangepast kunnen worden aan uw wensen en voorkeuren. 

    Onze diensten voor voedsel leveringen  

    Hieronder vindt u enkele van de diensten die wij onze klanten aanbieden bij de ontwikkeling van hun restaurantwebsite in Nederland:  

    1. Ons V-bestelling systeem biedt een ononderbroken werking: Wij bieden snelle en eenvoudige procedures voor verpakking dienst, levering, en tafelreserveringen. U kunt zoveel bestellingen opnemen als u wilt. Ons lichtgewicht systeem kan foutloos draaien zonder onderbrekingen, waardoor ook de commissiekosten omlaag zullen gaan. 
    2. Wij bieden diverse integraties om te voorzien van gemak in uw bedrijfsvoering: U kunt alle orderdetails snel en moeiteloos controleren. U kunt ook orders accepteren, uitstellen of annuleren op elk gewenst moment! Ons systeem wordt geleverd met betalingsintegraties waaronder PayPal, Visa, of Mastercard.  
    3. SMS en e-maildiensten: Wij bieden alle communicatiemiddelen aan om in contact te blijven met uw klanten. U kunt hen een SMS of e-mail sturen om hun iets te melden.  
    4. Boost verkoop met diverse campagnes: Onze klanten kunnen snel en moeiteloos unieke en aangepaste campagnes creëren wanneer ze maar willen. Zo trekt u in een handomdraai de aandacht van uw klanten!  
    5. Gedetailleerd bestelsysteem: Wij bieden volledige vrijheid over hoe u uw bestellingen regelt of behandelt. Van minimum bestelbedrag tot verschillende maaltijdopties, afhaalkeuze tot bezorgopties, wij bieden alles wat u nodig heeft.  
    bcbfb729-4a83-4633-a1cf-7a050b0619aa

    6. Uw klanten kunnen vrij hun tafels reserveren: Als u wilt, kunt u uw klanten hun tafels in uw restaurant laten reserveren via uw applicatie. 7.Flexibel design: Ons systeem wordt geleverd met twee unieke homepage-opties. Bovendien kunt u de hoofdkleur van uw systeem veranderen wanneer u maar wilt. 

     

    • [NIEUW] ZEN modus voor winkel eigenaars  
    • [Nieuw] Geavanceerde Orders en Gebruikers Tabel voor Admin met CSV Export  
    • [Nieuw] Push-notificatie met één signaal voor nieuwe bestellingen voor winkeleigenaren  
    • [Nieuw] In-App Notificatie voor push-notificatie abonnees  
    • [NIEUW] Google Afstandsmatrix API voor dynamische leveringskosten  
    • [NIEUW] Winkels en schuifbalken sorteren met drag & drop-interface  
    • [NIEUW] Planningsysteem voor winkel open/sluit tijd  
    • [NIEUW] Waarschuwingssysteem voor gemiste meldingen & aangepaste meldingen  
    • Op GPS en actieradius gebaseerde winkeloverzichten  
    • GPS-gebaseerd dynamisch leveringskosten systeem  
    • Onbeperkt aantal add-ons en productaanpassingen.  
    • Live Volgen van Bestellingen  
    • Levering & Zelf Afhalen opties  
    • Meerdere order plaatsen functionaliteit  
    • UPI, (Google Pay, PhonePe, Paytm via RazorPay), Stripe, PayPal, PayStack Payment Gateways  
    • Sociale aanmelding en OTP-registratie  
    • Winkel Commissie en Uitbetaling Systeem  
    • Order annulering/afwijzing & portemonnee systeem 
    Untitled design (29)

    Een restaurant mobiele app is van cruciaal belang voor bedrijven die actief zijn in de voedingsmiddelenindustrie. Als VallettaSoft bieden wij mobiele applicaties en websites als een bundel aan!  

    Op deze manier kunnen wij ervoor zorgen dat de thema’s en functionaliteiten van uw mobiele applicatie en website overeenkomen met het merk integriteit. Wij bieden eenvoudig te gebruiken, praktische, functionele en bijpassende applicaties of websites voor onze klanten. Bovendien kunt u uw mobiele app zowel in de Google Play Store als in de App Store lanceren!  

    Daarnaast bieden wij 24/7 ondersteuning aan onze klanten. Als u vragen of problemen heeft, hoeft u alleen maar contact op te nemen met ons deskundige team. Wij ontwerpen uw systemen om een continue dienstverlening te bieden onder alle omstandigheden door gebruik te maken van de nieuwste en bewezen technologieën. Wij kunnen u helpen om de commissiekosten te elimineren door bestellingen via uw eigen systeem te laten lopen.  

    Als u gebruik maakt van Just Eat, TimetoEat, Deliveroo of Uber Eats, dan zijn hier de voordelen van onze diensten:  

    U kunt bestellingen via uw eigen systeem plaatsen en commissiekosten VERWIJDEREN!  

    U kunt uw betalingen rechtstreeks op uw eigen bedrijfsrekening ontvangen.  

    Geen verborgen kosten, geen maandelijkse kosten 

    U kunt de volgende link bezoeken voor een demo:

     TEST WEBSITE: https://vrestaurantpro.com/ 

    Ontvang een gratis offerte voor Online-voedsel leveringsapplicatie 

    Wij zijn ervan bewust dat elk van onze klanten uniek zijn en unieke behoeften hebben. Daarom luisteren we naar uw verhaal, bieden u SEO-consulting diensten aan, leren meer over uw merk en doelstellingen om een applicatie op maat te ontwerpen. U kunt het volgende formulier invullen om contact op te nemen! Onze sales team zal binnen 24 uur contact opnemen met u om alle details van uw project te bespreken!